759 fotografií, 1 video - Škola v přírodě Jiřetín pod Jedlovou, červen 2015 zde: http://honziksindelka.rajce.idnes.cz/Skola_v_prirode_2015

Den odjezdu - 26.6.2015

Po snídani jsme se vydali prozkoumat Štolu sv. Jana Evangelisty a po obědě jsme si sbalili věci a vyrazili k autobusu. S mírným zpožděním jsme dojeli domů o čtvrt hodiny později, než bylo plánováno. Doufáme, že všechny děti mají plno zážitků a že se jim s námi na škole v přírodě líbilo. Máte-li nějaké připomínky či pozitivní reakce ze školy v přírodě, můžete je napsat do diskuze (vpravo v rubrice Napište nám). Děkujeme!

Pátý den - 25.6.2015

Ani dnešní den jsme se neučili. Hned po snídani jsme se vydali do města, prošli jsme se ke Štole sv. Jana Evangelisty, ale prohlídka štoly je na objednávku a tak jsme si ji zamluvili na druhý den, než odjedeme domů. Po obědě jsme si zkrátili polední klid. Vystoupali jsme třetí nejvyšší vrchol Lužických hor - Jedlovou horu a poté se vyšplhali  na zříceninu hradu Tolštejn, kde jsme se setkali se školkou.  Cestou do rekreačního střediska paní ředitelku štípl agresivní hmyz, proto jsme museli zavolat záchrannou službu. Tradiční závěrečná diskotéka se školčátky přeci jen byla. Ti, co měli i přes nachozené kilometry sílu tančit, vydrželi až do konce (22.15 hod.).

Čtvrtý den - 24.6.2015

Dnešní den byl výletový. Ráno po snídani jsme se vydali na výlet do Hřenska. Vypluli jsme se na lodičkách Edmundovou soutěskou a vyslechli velmi poutavé a vtipné vyprávění. Na zastávce jsme se občerstvili a vydali se pěšky k Meznímu můstku. Cesta zpět byla ještě veselejší, neboť nás znovu čekala lodička, která nás zavezla zpět. Všichni jsme si plavbu tam i zpět po řece Kamenici užili. Po večeři jsme zašli na nedaleké dětské hřiště a nyní se ukládáme ku spánku (22.20 hod.)

Třetí den - 23.6.2015

Nikomu se nechtělo vstávat, ráno bylo deštivé a moc pěkně by se vyspávalo. Učili jsme se po snídani  jen malou chviličku a pak navštívili nedaleký les, kde jsme si postavili domečky. Celé odpoledne pršelo, proto jsme museli zůstat v areálu. Odpoledne jsme si zasoutěžili ve skupinách. Jak jsme viděli sluníčko, hned jsme toho využili a vyběhli si zahrát ven. Až na malé vyjímky všichni z nás přeci jen nakonec pláštěnky a holinky mezi svými věcmi objevili (s jistotou nám včera do očí několik dětí tvrdilo, že holinky a pláštěnku nemá) a tak se na zítřejší výlet vydáme dobře vybaveni. Po večeři si děti jednohlasně odhlasovaly diskotéku, ale podmínkou pro všechny zúčastněné bylo zatančit tanec šamanů. Večer se povedl. Několik dětí si ušoupalo při tanci nožičky. Nyní ještě probíhá na několika pokojích  konverzace, ale jistě  brzy ustane (22.50 hod.).

Druhý den - 22.6.2015

Po snídani jsme se sešli v učebně, kde jsme si zopakovali krátce učivo. Poté  se odebrali do areálu. Zahráli jsme si fotbal, volejbal a vyvenčili místního, zatím nejvoňavějšího, mládence - Fredyho (možná jej svou vůní koncem týdne někdo z nás předčí, děti se nechtějí sprchovat). Po obědě jsme se vydali  i přes nepřízeň počasí  na křížovou výpravu. Cílem výpravy byla Křížová hora, 563 m n.m. Vystoupali jsme ji zahaleni v pláštěnkách "nepromokových bundách a botách". Jak jsme po chvíli zjistili, nelze věřit výrobcům. Vše bylo nakonec přeci jen promokavé! V závěru dne jsme se přeci jen všichni osprchovali, jen kohoutkyse nám zatím nepodařilo uzavřít. Po večeři jsme se těšili na Pyžamovou party. První písnička na přání a taneček patřil Pavlínce, která slavila svátek. Potom se na přání dětí střídala dámská a pánská volenka. Naši malí tanečníci vydrželi tancovat nepřetržitě dvě hodiny a pak nikdo neprotestoval s tím, že má jít spát. Ticho v pokojích však ještě před půlnocí nebylo...

První den - 21.6.2015

Navštívili jsme Indiánskou vesničku Rosenhill v obci Růžová u Děčína. S indiány jsme strávili celé odpoledne "při aprílovém počasí". Dozvěděli jsme se spoustu zajímavostí, vyrobili si náramky z kůže a zasoutěžili si. Do Jiřetína pod Jedlovou jsme dorazili kolem půl páté večer. Ubytovali se a šli na večeři (boloňské špagety). Po večeři jsme šli obhlédnout okolí a našli nedaleko RS Netopýra krásné přírodní hřiště. Nyní až na výjimky spíme (22.55 hod.).

Odkaz na fotografie zde: http://honziksindelka.rajce.idnes.cz/Skola_v_prirode_2015

20. 4. Marcela

Zítra: Alexandra

priloha_1326750995_2_Vzor publicity cíl 172 - distanční výuka (1).jpg

priloha_1326750995_4_Vzor publicity cíl 173 a 174 současně.jpg

priloha_1326750995_5_Vzor publicity cíl 174 - digitální učební pomůcky_page-0001.jpg