Na tomto místě můžete vyjádřit své připomínky, příspěvky, nápady, nabídku pomoci i kritiku.
Podmínky uvěřejňování příspěvků
Uvědomte si prosím, že internet je věc velice veřejná a Váš příspěvek si mohou přečíst lidé na celém světě. Jsou věci, které se na internetu neřeší, tak je sem, prosíme, nepište. Pokud si za svým příspěvkem stojíte, podepisujte jej svým jménem. Provozovatel webových stránek Obec Ledčice si vyhrazuje právo odstranit příspěvky vulgární a urážlivé, anonymní, věcně netýkající se obce Ledčice, obsahující skrytou reklamu nebo jinak zavádějící a neodpovídající pravidlům obecné kulturní a společenské úrovně. Děkujeme Vám za slušnost, se kterou budete diskusi využívat.
Dobrý den.
Velice mě mrzí a bere sílu do další práce, když je viníkem za neúspěchy v akcích obce označována právě škola. Nemyslím si, že se škola málo zapojuje do soutěží a propagace obce. Naši žáci se zúčastnili a stále účastní mnoha výtvarných i jiných soutěží a jsou velice úspěšní. Jejich výběr je dobrovolný.
Pokud mohu hovořit za sebe, tak já jsem se dětí ve školní družině ptala, zda vědí o výtvarné soutěži, kterou vyhlásila obec a ony o ní věděly, ale zájem kreslit neprojevily, protože v tu dobu, kdy jste soutěž vyhlásili, jsem s dětmi malovala do sedmi soutěží a většina obrázků nebyla dokončena. Do třech soutěží jsem posílala kresby teprve včera. Myslím si, že doposud se naše škola snažila vyjít obci vstříc (pokud to bylo i přáním rodičů našich žáků) a moc mě mrzí, že přetrvává u některých opačný názor.
Také si nemyslím, že by se o propagaci soutěže vyhlášené knihovnou měla více zasloužit škola. Také netuším, jestli o to škola vůbec byla požádána a nutit kohokoli k čemukoli přece nikam nevede. A v soutěži byly vyhlášeny 2 kategorie a kdo měl propagovat soutěž mezi těmi náctiletými? Možná, že rodiče nebo prarodiče nebo tety a strýcové....Prostě nikdo soutěž nepropagoval, zúčastnily se pouze 3 obrázky a pravidla jsou daná, takže příště už ani propagace nepomůže a soutěže se sami nějak ztratí, nebude žádný zájem. Děkuji paní starostce za odpověď, že pravidla nelze měnit.
I přesto, že pracuji ve škole krátce, měla jsem všeobecně k "vesnické školičce" zaujatý postoj. Nabídku k zaměstnání jsem přijala právě kvůli tomu jaký přístup má vedení k žákům, jaké možnosti jim škola nabízí a jak často děti reprezentují obec v porovnání s jinými školami.
kdy sem napisete vysledky souteze a kdy dorucite vyhry?
Souhlasím s Bublinou. Velmi by mě zajímalo kdy zveřejníte výsledky. A kdy předáte výhry.
Děkuji Kipau Kabozol.
souhlasím s kipau ráda bych sa dozveděla komu moj hlas pomohl.
Vážená paní ředitelko, domnívám se, že došlo k velkému nedorozumění. Především nechápu, o jakých neúspěších obce hovoříte? Snad byste je měla konkretizovat, abychom věděli, co máte na mysli. Ani slovem jsem ve své odpovědi na příspěvek paní Polmové nezmínila, že by škola nepracovala nebo, že bych si na Vaši práci stěžovala, ba naopak. Pokud jsem měla možnost veřejně za práci škole poděkovat, tak jsem to udělala. Věta v mém příspěvku: „Domnívám se, že pro propagaci soutěže mohla více udělat škola,“ byla zřejmě špatně pochopena. Myslela jsem tím, že slovo učitele má zcela jinou váhu, pokud se zmíní například o tom, aby se děti zapojily do soutěže. Pedagog má v tomto případě mezi nimi zcela jinou autoritu než kdokoliv z nás a dokáže je pro určitou věc nadchnout. Vůbec jsem neměla na mysli to, abyste se s dětmi o výkresy postarali. Zcela zbytečně se paní učitelka Šindelářová ospravedlňuje, že v průběhu soutěže se s nimi věnovala jiné práci. Ostatně, to jsem věděla a vědí to i ostatní, že škola v tomto směru pracuje dobře. Navzdory tomu se nedomnívám, jako paní Polmová, že by o motivaci dětí k určité činnosti měla obec školu požádat. To považuji za samozřejmé. Pokud máte pocit, že k nějakým nejasnostem mezi obcí a školou došlo, nehodlám je, a ani nechci, řešit tímto způsobem. Určitě si najdu čas a domluvím si s Vámi schůzku, abychom tyto záležitosti vyřešily ku prospěchu věci.
Stalo se, stalo, obrázků dorazilo méně, než se očekávalo. Pokud se uskuteční další podobná akce, budeme se snažit více děti nadchnout a zapojit, ale prosila bych za naši školu, kdyby bylo možné dát nám na tuto spolupráci větší časovou rezervu. Účastníme se často náročných soutěží, které vyžadují mnohdy až tříměsíční přípravy. Tato soutěž byla tím neúspěchem, který zmínila paní ředitelka, ale snad bude Vaše vyhodnocení prací motivací pro další děti, které se výtvarné soutěže nezúčastnily. "Neúspěch nás učí, že porážka se dá přežít. Neuspět není ostuda. Ostuda je bát se vstát a zkusit to znovu."
Právě jsem opustila bohaté a výstižné stránky naší ledčické školy a musím začít děkovat. To, co jinde "nestihnou" ani za několik let, místní žáčci udělali během jediného školního roku! Smekám před nimi i před jejich pedagogickým vedením. Přeji všem ty nejkrásnější /a hodně zasloužené/ prázdniny.